neděle 24. května 2009

A co dale, pro pana krale?

Zdravim vsechny drsone i mekone.
Tak už se to fakt krátí. Je to neuvěřitelný, jak půl roku může uběhnout jak voda a co se během půl roku může všechno odehrát. Na sumarizaci je vsak ještě brzo, tak jen pro doplnění situace co se odehrava v poslednich islandskych dnech.

Už mám za sebou i ledovcové terénní cvičení a kdyby vás někoho zajímalo, jak vypadá takové vědecké bádání, proč je v zrovna týhle hromadě pod ledovcem tenhle šutrák a proč je takhle nasměřovanej, stačí se zeptat, jsem teď v tomto směru erudovaná, možná taky trošku erodovaná, sem tam se na me objevi striace, ale jinak jsem celkem bez zavad. Dosla jsem zde k zajimavemu zaveru. Vedci si praci vymysli sami. Bylo jen na nas, co jsme vlastne vsechno v tech hromadach videli a jak jsme to vysvetlili. Nekdo to vzal opravdu odpovedne, studoval kazdy kaminek a videl v nem celou historii. Ledovcovy vedec ze me asi nebude. I kdyz me ti zmrli krasavci fascinuji, asi nikdy nebudu tak interesovana, abych se v tech hromadkach dokazala cely dny prehrabovat. A tak radsi zpatky na zem.

Dozvedela jsem se, ze zkousku jsem udelala, takze do posledniho dobrodruzstvi se opravdu poustim jako na prazdiny, bez skolne tizicich privesku.
A kamzepakto? Prdelka se mi trese nedockavosti a doufam, ze se docka a misto nedockavosti bude naklepana z konika. Ano, ano, mirime si to s Kurcilkou mrknout se na zoubek vyhlasenym islandskym ponikum. Zase na farmu. Tentokrat vsak domluvenou, za islandskou spoluzackou, veku mych rodicu.
Pouceni z Islandu pro vsechny zvidave nestudenty: studovat se da v kazdym veku a prinasi to novy vitr do plachet. Tak se toho nebojte.
Ja odplouvam vstric novemu dobroduzstvi, zcela z vedeckych duvodu: jedu studovat zivot na islandskem venkove. Adideveci, amigove.

Žádné komentáře:

Okomentovat