sobota 25. dubna 2009

Sranda končí...

Mám radostnou zprávu pro ty, co mi záviděli cestování, už nemusí - začíná nám zkouškové období a jelikož na Islandu není nic zadarmo, všichni si vymysleli, že budou zkoušet příští týden. Takže tedy, co dělá Zuzanka? Učí se a nepíše blogg! A snaží se z toho nezbláznit..
Držte všichni palce.

Snad jen zprávy o počasí, to nikdy neškodí. Blíží se nám květen. Kořen a síla slova je v květu, kvést, kvítí, sluníčko svítí..Rozhodně ten název nevznikl tady na Islandu. Jestli se někde jaru nechce na svět, tak je to tady. A to si představte, že ve čtvrtek (23.4.) jsme tu měli svátek-slavil se příchod léta. Tak tomu už nerozumim vůbec. Asi tu spoléhají na sílu vůle. Voli jsme byli, páč léto jsme jeli oslavit na řeku Hvítá river raftingem. Ledovcová řeka je opravdu ledová. Avšak kdo by nepodlehnul výzvě a neskočil z útesu se vykoupat? I já, i jáá jsem se koupala, sláva neoprenům, palečky mi neumrzly, zážitek zůstal. To vám povim, říčky tu mají vlnkatý a ty panorámata, ani popsat se to nedá...Před náma v tom korytě tekla láva, dnes už jenom řeka, sláva. I když taková jízda po lávě, to by byl žhavý zážitek.. I AHOJ jsme si zakřičeli a na závěr se šňapsem zahřáli.

A ještě o denní dávce světla. Čím menší je naděje na začátek jara, tím delší jsou dny. Rozednívá se kolem páté (prý) a stmívá se kolem 23hoďky (to se ví).

Pro dnešek mám jen kvízovou otázku: Najděte čtyři důvody, proč se na Islandu cítit jak doma?





2 komentáře:

  1. Ahoj
    Má pěkný blog.
    Omlouváme se nesmí psát více, ale můj český je špatně napsaná.
    A objetí z mé země, Portugalsko

    OdpovědětVymazat