sobota 2. května 2009

Na výlet

Hlásím, že zkoušky mám za sebou, týden v křesle nad učebnicí a počítačem jsem přežila. Sice nevim, s jakym výsledkem, ale to už teď neovlivnim. Teď už se jede dál...

Jak jsem avizovala a nabízela zájezd s Kurcilkou kolem Islandu, tak už přišel jeho čas. Nikdo se nepřihlásil a tak vám budu jenom vykládat, co všechno jste minuli...

Začátek výletu už mám daný-zítra ráno mi letí letadlo na severovýchod do Akureyri (2.největší islandské město). Tam se půjdu podívat do botanické zahrady, "lesa" a výtvarné školy. Pak se přesunu směrem na sever, kde by se mělo dobře daří, protože se tam pivo vaří. Ne, že bych byla pivní závislák, ale dle vypátraných indicií, by ho měl vařit český sládek z žateckého chmele. To se musí vidět. A pak už uvidíme, jak se to vyvine. Jasný cíl je jezero Mývatn a jeho lákadla v podobě jeskyní plné horké vody, fumarolů, výfuků a ... o tom potom. Já jdu spát, ať mi to zítra neuletí.

Žádné komentáře:

Okomentovat